Herkese merhaba, 33. Haftaya girdim daha hastane çıkışı alamadım.
İlk sorum kaçlı set almak gerekiyor 5 li mi 10 lu mu?
İkincisi nakışlı isimli birşey alacağım doğuma girerken hemşireye bunu mu veriyoruz? Yoksa böyle özel olanları sadece çekim için mi kullandınız?