MeltemKartal22 Geceden beri çok kötüydüm az önce lavobaya kalktım ağrıdan uyandım lavaboda sol kasık ağrım daha çok şiddetlendi odaya geçerken kitlendim ağrı daha çok artık sol kasığım çok şiddetli acıyor sizinde böyle oldu mu 23 haftamdayım
RabiaMirze MeltemKartal22 tamda p haftalarımda olmuştu sol kasık var nefes bile alamıyorudum agrısından hareketlerim bile kısıtlanmıstı idrar testi verdim korkup enfeksiyon mu diye ama oda cıkmadı doktorum rahim büyümesinden oldugunu soyledi büyük ihtimalle aynı durumdur gülemiyordum bile agrı saplanıyordu biraz sürüyor o ama inşallah sizin cok sürmez yaklaşık bi hafta falan çektim onu idrar yaparken ayrı bi acısı oluyo cok daha kötü cok geçmiş olsun 🥺
gulyozgatli MeltemKartal22 canim benimde 21. Haftadan beri var suan 29 haftaligim ama uykudan uyanacak kadar siddetli degil bariyomusgibi oluyo kasigim aciyo sanki
elifcicek_07 Haftamın içindeyim akşamdan beri aynı ağrı üstelik aynı taraf bel boşluğumdada ağrı var inşallah normaldir