minikkmelek Benim de suyum biraz fazla çıktı aşağı baskı oluyordu doktor ne olur ne olmaz diye progestan fitil ya da haftada bir proluton iğne vereceğim hangisini tercih edersin dedi fitili seçtim ama dediklerinizin aynısını yaşadım önceki mantar olduğunda zalain ve travazol isimli kremler vermişti onları sürdüm geçti kaşıntı progestan da bir kutu yazmıştı bitti zaten tekrar verecek olursa proluton iğne olmayı seçeceğim