Selam kızlar, Salı günü kanamam oldu önce anlamadım çok korktum ve o telaşla hemen hastaneye gittik nişanım gelmiş 🤦♀️ Doktorum bebek kanala girmiş doğum heran olabilir dedi, fakat bel problemlerim olduğu için ben zorunlu sezeryan olacağım aslında o gün doğuma alacaktı ama bebek biraz daha dursun istedik cuma gününe yani bugüne randevu yazdık öğlen 13:30 da doğuma gireceğim inşallah 🙏 Daha erken gelme şansıda vardı doktorum sancın olursa hemen ara acil doğuma alırız dedi ama hep yattım bebeğim biraz daha dursun karnımda diye şükür gelmedi oda bende direndik ama doğuma saatler kaldı çok heyecanlıyım 🥰 Dualarınızı bekliyorum, 37+5 olduk umarım sağlıkla gelir 🙏 Doğum sonrasında tüm detayları paylaşacağım 🌹