Arkadaşlar öncelikle iyi geceler benim bel kaymam varmış şuan 2 gebeliğim ve doğum korkum var aslında ilk doğumum çok kolay ve rahat gerçekleşti böle bir korkum yoktu doğumdan 2 sene sonra bel kayması olduğunu öğrendim ve onun agrısıni bilip çektiğim için doğum ağrısıyla birleştiğinde nasıl olcak diye korku var içimde yaşayan varmı acaba ne yapmalıyım