03rabia48 ikisi ayn anda yapılöıyo malesef göbek toparlanıp be kadar sarkma var ne var sonra yapılıyo yapılan işlemi farklı bi doktor ve estetik cerrahınyapmaso gerekiyor
Bence yaparım deseler bile yaptırmayın 12 sene once bi dogumum var yeri normal güzel dikildi ama bi tarafta bi dengesiz dikim hafif et potlugu var buda zaman içinde iyilestikce göründü mesela