Kızlar selam, Ocak 4’te eşimin doğumgünü.Ben bebek haberini sürpriz yapmadan vermiştim ve çok içimde kaldı.Şimdi o bebeğin cinsiyetini 16. Haftadan sonra gidip öğreneceğiz diye biliyor.Ben de daha önce öğrenip ona doğumgününde sürpriz yapmak istiyorum.12+3 teyiz.13. Haftada gitsem öğrenebilir miyim? Var mı aranızda erken cinsiyet öğrenen acabaaa 🤓💚