SerapBagci günümüz aynı bizde 38+2 olduk bi hafta önce çatı muayenesi oldum normal doğum için uygun rahim ağzı yumuşamış ve parmak ucu kadar açıklık var demişti doktorum, zaman yaklaştıkça iyice korkuyorum geceleri yatınca hele sancım gelecek doğurucam diye uyuyamıyorum korkudan, heyecandan, senin dedigin gibi artık doğurmak istiyorum diyor herkes ben tam tersi kaçıyorum niye böyleyim acaba anlamadım herkes gibi bir an önce olsun diye düşünemiyorum