momlife_7 29+3 haftalık hamileyim ben de, gebe okulundaki ebe uzun süre sırt üstü yatmayı önermediğini söylemişti, bir süre sonra bebeğin kalp atışları yavaşlıyormuş ama tabii ki korkutmak için söylemiyorum zaten uzun süreli yatışlarda dedi ben de ara ara belimi dinlendirmek için sırt üstü yatıyorum ama belime destek koyduğum için meyilli yatıyorum genelde. Kısa sürede yatmaktan bir şey olmaz Allahın izniyle ama yine de aklınızda bulunsun.