Bende sizin gibi panik yapmıştım krem sürün nemlendirici veya vazelin gibi. Göbek büyüdüğü için orda bir gerginlik oluyor catlamada olabilir bu yüzden gün geçtikçe göbeğin belirli bölgelerinde böyle acılar olucak 30 dan sonra daha gerginlesicek. Ilk hamileliğimde göbek deliği etrafı çok acırdı zamanla geçti sonra göbeğin alt kısmı inanılmaz kaşındı ve açıyordu bi baktım çatlamış 🤣 şimdi ikinciye hamileyim artık alistim