gbdl2023 erken dogum riski var bendede var canim 23+3 hafta olduk serklajliyim doktorum kabiz olma dedikce ya kabiz olurum ya ishal doktorum öksurme hapsirma dikkat et der ben grip olurumm Allah yardimcimiz olsun su süreci bi hayirlisiyla atlatip bebisleri kucagimiza sag salim alsak bizden mutlusu olmaz 😍
Rica ederim 🌼