Özel klinikte takipliydim doğum da özel hastanedeydi normal doğum olarak ilerliyordu tğm muayenelerimi kendi doktorum gelip yaptı en son sezaryen doğuma alındım ama tüm süreçte doktorum ile beraberdim bildiğim kadarıyla da devlette normal doğumu ebeler yaptırıyor sezaryen olursa doktor giriyor plansız bir sezaryen doğumda da nöbetçi doktor giriyor