zeynosunannesiiiii Eveeet kimler bugün sezaryene gidiyor 🙈İkinci doğumum olacak çok heyecanlıyım 🫶🏼sizde durumlar nasıl?
zeynosunannesiiiii NK24 Rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin 🥰Yarın çok işimiz var uyumak lazııım 🙆🏻♀️
emirtosveannesi zeynosunannesiiiii bende şuan aynı durumdayım doğum biraz zor geçti şuan da da gaz çıkarmaya çalışıyorum çıkaramadığim için ağrılarım var biraz