Gamzestetik hayır canım doğum belirtisi mi tam bilmiyorum ama ben de 37+ 2 haftalığım geneliğimin başından belli o akıntıyla mücadele ediyorum idrar yolu enfeksiyonu o canım geçen cuma sağlık ocağındaki doktorum test sonuçlarımın idrar yolu enfeksiyonumun çoğaldığını gösterdiğini söyledi bugünden için doktoruna. Git sonuçlarını ona da göster dedi bakalım bugün gidicem herkes sezeryana alırkar seni diyorlar çocuğa geçmeden bakalım ya sağlıklı olsunda sezeryan normal farketmiyor benim ziçin sen de ihmal etme