Selam kızlar 🌸 34+4 ' teyiz. Sağlık sorunlarım sebebiyle sezeryan doğum yapacağım bu en başından beri belli. Bebeğim de hala dönmedi. Yine de çatı muayenesi yapılır mı merak ediyorum. Kesin doğumu sezaryan olan ve çatı muayensi olan ya da olmayan var mıı? Bu belirsizlik beni geriyor