Defneninannesi- 00.00 itibarile 36 ya girdim bayanlar ama belden vuran bi agrim var sanki adet sanciis gibi sizde oldumu acaba yalancimi
Asena1 Defneninannesi- selam canım bende an itibariyle 36+1 e girdim bende de bel ağrısı çok oluyor buna kasık ve özel bölge ağrısıda eşlik ediyor doktorum bu haftalarda normal dedi bebek büyüdüğü içinmiş
Dilara556 Defneninannesi- ben tam 36 haftalık oldum günlerimiz aynı 3 gündür belde ağrı var arka kalçadaki kemiklere de vuruyor
Minikonunannesiiii Defneninannesi- bende tam 36 haftalik oldum aynı dert bendede var artık hareket dahi edemiyorum