Annisshh Kızlar dün akşamdan beri migrenim tuttu sabah beşte acile gittim hamile olunca doktor bir şey yapmadı tansiyon 13/8 çıktı sizce yüksek mi tansiyonum
Ayyyseeeeeee Annisshh benimde migrenim tutmuştu aynı anda diş ağrısı da tutmuştu doktorum parolun serumunu verdi acayip iyi geldi geçti hemen 😊
Annisshh Kenanizm18 istifra ettim biraz rahatlattı ama tam geçmedi bir fikrin var mı ilaç içmek dışında bebeğime kimyasal yüklemek istemiyorum
Annisshh Ayyyseeeeeee bana evde varsa bir tane iç dedi var evde ama içmek istemedim dayanabildiğim. Kadar dayanmaya çalışıyorum
Kenanizm18 Annisshh seni etiketliyim canım gönderime benim o sekilde gecti ileri derece migrenim 38 haftadır rahatım şükür.
Ayyyseeeeeee Annisshh serumu ilacından daha iyi fayda ediyor geçmezse doktorundan iste bence hiç bişeyin kalmaz
Annisshh Kızlar şimdi geçti baş ağrım ama gece çok çektim migren gerçekten çok felaket birşey azap gibi.. Bayağıdır olmuyordu inşallah bundan sonrada olmaz