Dilara556 Nure44 20. Haftada herşeyi bitirdim hazırladım ütüledim valizi yerleştirdim şükür ,0-3 aylık kıyafet çok almışım giyemeyecek muhtemelen hepsini 😂beşiği bebek arabası vs herşeyi hazır şuan 36 haftamdayım doğmasını bekliyorum
busranur_19 Nure44 Cinsiyeti öğrendikten sonra 🤣 şuan 28 haftalığım çoğu büyük şeyler tamamlandı ✅ küçük ufak tefek eksikler kaldııı sizin ? 🌷☘️
BBuseY 8 haftamda başladım 25 haftamda bitirdim🤗 31 haftalık olduk canım. Bu hafta sonu valiz hazırlıklarına başlıyoruz 🤗
Nure44 BBuseY Dilara556 Bende 21+4 sadece beşik ve dolap aldım kıyafet vs almadım sizce neler almalıyım :)
BBuseY Nure44 valla cinsiyeti biliyorsanız ve hangi ayda doğum olacağını ona göre yazlık kışlık ayrımı yapıp başlamalısınız 🤗 çünkü bitmiyor o kadar alınacak ürün var ki ..
Dilara556 Nure44 bebişe 0-3 ay az kıyafet al hızlı büyüyor diyorlar ,bez alıp koyabilirsin şimdiden ,pamuklar alt temizlemek için e bebekte var ,depend valizine mutlaka koy kendin için .daha aklıma şuanlık birşey gelmiyor
annesivekuzusu Haftada bütün alışveriş Bitmis oldu bir kaç gün içinde hallettim bütün alışverişi toplu yaptım sayılır. Şimdi yıkayıp ütüleme kısmına geçtik besik bebek arabamız filan da hazir cok şükür 31 haftalığız 🥰
Btlklnc Nure44 24.haftaya girdik cok sukur her şeyini aldık bebetonun , bnm bıraz var eksıklerım acil şeyler degıl :)