Arkadaşlar öncelikle selamün aleyküm. Bu postu bebemi sallarken yazıyorum. Lütfen normal doğum diye kendinizi sartlamayin bebek nasıl gelmek isterse öyle geliyor bu benim 2. Doğumum ilkki normaldi hangisi kolay derseniz 2.si derim. 36. Haftaya kadar bebeğim tersti 37de döndü baş aşağı ama 40 haftaya kadar kanala girmedi aşağı hiç inmedi zaten karnımdan da belliydi. Neyse pazar sabahı bana bı sancı geldi ama hafif beni zorlamiyodu hastaneye gittim 4 cm açıklığım varmış bebek kanala girmediği için sancım da olmadığı için beni eve yolladı doktorumm. Ama sürekli takipteydik akşam tekrar baktı açılmaya 5 cm oldu artık 24 saatte bı nst bağlandım hiç sancım çıkmadı 5 gün bekledik. Sonra doktorum detaylı bakınca bebeğimin boynuna 3 kez kordon dolanmış birde düğüm atmış. Ertesi gün cuma günü sezaryena alındım. Belden uyuşturma ile oldum çok güzel çok eğlenceli bir ameliyatti şarkılar eşliğinde doktorum tam bı babacan birisi hakkını ödeyemem. Böyle işte şuan 2 ay geçti üzerinden. 2. Gün her işimi kendim yaptım yanımda kimse kalmadı daha kolay alıştım. İstediğiniz her şeyi sorabilirsiniz 🙏