Deletedmom_33 Kuzuletta Elele Madre kullanıyorum 1 yıl oldu alalı. Garanti için çok hızlı ilgilendiler orta katta sorun olunca. Ama büyük kapıdan geçmiyor her oda değiştirmeye kaldirip tekrar kurmak gerekiyor
Kuzuletta BBuseY Kaç yaşa kadar kullanmayı düşünüyorsunuz, bir de harici bir divan beşik vs almayı düşündünüz mü odası için
BBuseY Kuzuletta canım ¾ yaşına kadar kullanırız diye düşünüyoruz. İçine yataştan yatak alcaz . Eşim asker olduğu için oda düşünmedik seneye tayinciyiz 🤗
Asyabuse Ben uni bayb lindo olandan aldım şık duruyor kurulum kolay içine de yataş twiny yatak aldım şu anlık memnunum ama tabi çocuklar daha doğmadı 😂