Belinay0922 kadın doğum doktoruna gidip kan testi vermeniz lazım .prolaktin değeri yüksek büyük ihtimalle dostinex ilaç kullanmıştım ilk hamileliğimde aşırı yüksek değildi 32 lerde idi ilacı kullandım 2 ay sonrası hamile kalmıştım .Stres çok etkiliyor bu hormonu