mysakfn ben de aynı böyleydim. Doktora giderken içim içimi yiyordu. Sürekli iyi mi, sağlıklı mı diye düşünmekten baktım 9 ay böyle geçmeyecek. Şöyle düşünmeye başladım hamilelik ve doğum dünyanın en doğal süreci. Aynı anda milyonlarca kadın hamile kalıyor ve doğuruyor. Doğanın kendi döngüsü bu. Olumsuz hikayelerde var elbette ama biz hep olumlulara odaklanıp bu doğal sürecin tadını çıkarmalıyız. Her şeyden önemlisi bu canlar Allah’a emanet diyip içimizi ferah tutmak önemli. Bir de dua etmek çok içimi rahatlatıyor benim.