foreverlove doktor çoğunlukla antibiyotik veriyor başta benim en baştan neredeyse en sona kadar sürekli tekrarladı üst üste 6 kere antibiyotik kullandığım için doktor bitkisel ilaca döndü kızılcık hapı var urinonvef diye onu içtim antibiyotikten çok daha iyiydi bunun harici sıcak tutmanız gerekiyor bölgenin ıslak kalmaması gerekiyor %100 pamuk iç çamaşırı yıkanırken duş jeli vs ile değil suyla yıkanması lazım ayaklar da sıcak tutulmalı 33+4teyim anca bitti bunlara uyunca geçmiş olsun umarım sizin çabuk geçer uğraştırıcı bir şey bir de gebelik şekerim çıktı diyet uygulamaya başladığımdan itibaren enfeksiyon bitti zaten gebelik şekeri belirtilerinden birisi olarak gözüküyor