BBuseY burcinaydemirrr bence gerek var. Bebiş birini emerken diğeri çapur çupur akıyor en azından stok yapabilirsiniz . Yada maksit olmaması için sağılması güzel bir yöntem 😐
gkcnn burcinaydemirrr nasıl olsa emzircem gerek yok mantığıyla almamıştım mastit olunca koşarak gittim aldım şimdi her emzşrmeden sonra sağım yapıyorum çünkü göğüslerdeki süt boşalmadığı zaman mastite sebep oluyor
Karman34 burcinaydemirrr ben mochi markasının elde manuel sağım pompasını aldım kullananlar memnun yorumları iyi fiyatıda uygun bence alınmalı düzgün sağım olmazsa göğüste mastit gögüste boyut farkı gögüste sarkma falan oluyor malesef