mom_3 arkadaşlar eşimin ileri hareket %20 morfoloji %2 cıktı bu sonuclarla hamile kalan oldu mu? ben 2 kez kalabildim 2,5 senedr evliyim ama 2 side kimyasal oldu
femme mom_3 bizimde morfoloji 2 çıkmıştı ama ileri hareket sayı hızı vs iyi olduğu için bi problem olmaz normal yollar ile gebe kalabilirsin dedi doktor bana , bende az bi yapisikli vardı hsg ile açıldıktan sonraki ay hamile kaldim suanda 3 ayin içindeyim
mom_3 femme maşallah sağlıkla gelsin ☺️☺️benim eşiminde sayısı cok iyi morfoloji ve işte hareketi düsük biraz 2 kez hamile kaldim kimyasal oldu vardir bir hayır demek ki olacak inşallah birgün
femme mom_3 Allah razı merhaba, sadece morfoloji 2 ise büyük bir sorun değil merak etmeyin , hayirli vakti ile insallah en kisaa zamanda olur 🥰