Gul2020 Gebelik şekerim var bebek 1 ay önde gidiyor insilin kullanıyorum ama düşmüyor seker 4 sezaryen olucak şimdi 31 haftaligim ultrason da 35 haftalık çıkıyor sezaryen kaçıncı haftada olur 1 ay önde olduğu sayiliyormu acaba