BBuseY Busubus boş gebelik demek embriyo oluşmaması demek doğal olarak embriyo oluşmamışsa yolksak kesesi zaten olmaz. Bende ilk hamiliğimde yaşamıştım canım .
Busubus BBuseY BBuseY geçmiş olsun canım keseyi gördük 6 +2 de bebek gorunmedi yolk var dedi doktor hayırlı olsun dedi ama insan işte içine kurt dusuyor
BBuseY Busubus ama daha çok minik ki o anca anca göreceksin o haftalarda .ama yolksak kesesinin olması çok güzel bişey ordan beslenecek şimdi o🤗 niye panik yapıyorsun ki . 8 haftada da kalp atışını duyacaksın 🤗
Nazendehanim Busubus bebeğin gorunmesi için erken daha için rahat olsun yolk kesesi de varmış görürsün inşallah evham yapma ❤️