Sirinsirin Sbl93anne bi yakınım Oya hanıma gidiyor,Melek hanımdan sonra en iyisi o diye biliyorum. Bucaya yakınsanız Tınaztepe Aylin hanımı öneririm 😃
Sbl93anne Sirinsirin melek hanımdı zaten doktorum ama ordan ayrıldığı için şebnem hanımı araştrıyrm oya hanım hakkında ben iyi şeyler duymadım o yüzden