Izellll hapşırma eylemi bebeklerde hıçkırık kadar normal görünüyor bildiğim kadarıyla yine yanlış olmasın,benim bildiğim kadarıyla. Ama yağın ekstra bi zararını görmedim ben. Benim kullandıgım adaçaylı değil direk acı elma yagı. Acı değilde tatlı kullanılması gerek diyen falan da var bilmiyorum ama ben bi zararını değil aksine yararını görüyorum bebeğim 2 aylık