Merhaba hangi hastaneye gidiyorsunuz merak ettim ben çamlıca görüntüleme merkezine randevu aldım 550 tl oldugunu söylediler doktorum orda yaptırabilirsin ordaki aletler de iyi dedi arkadaşım yaptırmıştı o önerdi bana henüz gitmedim ben de memnun kalırım inşallah