FatosNazim53 Kızlar 5 aylık hamileyim. Göbeğime kendi yaptığımız katkısız doğal kantaron yağı sürebilir miyim acaba. Büyüdükçe kasinmaya başladık biraz 🤭
deniizz7 FatosNazim53 sürülebilir bence. önemli olan nemlendirmesi değil mi zaten? bende 7 aylığım doğal defne yağı sürüyorum. zaten çatlamaya elverişli bi yapıdaysa cilt çatlıyor ne sürülürse sürülsün.
2022bebeki FatosNazim53 Tam tersi etki etti bende maalesef 🥺 Kendi yaptığımızı kullaniyordum aylardir çatlaklar için daha çok kaşınır oldum ve bıraktım maalesef isterseniz küçük bir bölgeye deneyin