Ya aynı şekilde bende aradım perinataloji bölümüne sıkıntı görürse doktor gönderirse randevu veriyliyo dedi 182 yi aradıgımda vermediler sonra detaylı ultrason için randevu alıcam dedim ozman söledi işte şu güne randevu var diye normal kadın doguma randevu veriyoruz gerek görürse ceker dedi hatta