LilithAura kıskanma şöyle olabilir. Mesela benşm tekir bir oğlum var ve eşime çok çok düşkün. Bazen ben bile sırnaştığımda dinimizde biter eşime sürtünür ilgisini çekmeye çalışır🤭burada en büyük görev eşime düşüyor. Hep söylüyorum ona da gerekirse bir kolunda kedi bir kolunda kızımız olacak ama ilgisini asla kaybetmemesi lazım diye eşime. alıştırma süreci de veterinerle, Instagram’daki bloglarda gördüğüm konuştuğum kadarıyla zorlamamak lazımmış. Ne illa gelsin yanına diye ısrar etmek ne de uzam dursun diye ekstra çaba sarf etmemek lazımmış ikisinde de ters tepip afresifleşebiliyorlarmış. Ve en önemlisi kedinin düzenini bebek gelmeden oturtmak. Bizim mama kabı tuvaleti(banyoda yer yok) oyuncakları boş odadaydı. Bebeğin eşyalarını koymaya başladığımızda kademe kademe önce maması sonra suyu sonra kumu derken yavaş yavaş yerini değiştirdik. Beşiğini kurduğumuzdan beri her beşiğe girdiğinde hayır diye net bir şekilde belirtip beşikten aşağı indirdim her seferinde ama. Şimdi beşiğe girmiyor mesela uzaktan izliyor ya da altında yatıyor 🤗