Cerennn_ doktora gidin . Dün aynı şekilde leke hatta sümğksü akıntı geldi o kadar önemsizdi ki normal dedim bu sabah ani yoğun kanamam başladı 8 hastalığız şükür kesede bebekte sıkıntı yok . Ben ilk gebeliğimde de böyle kanamalı geçirdim bilgim olmasına rağmen kırmızı değil diye gitmedim keşke gitseydim diyorum stresi mahvetti beni. Siz de sabah mutlaka görünün bu saatte zaten size bir şey yapmayacaklar