Hikayemi buraya yazarak ayrilmak istiyorum. 19 aralık esim kalk kontrole gidelim dedi. Ben de annemler yurtdisindan geliyor bugun gitmeyelim. Yarin ben annemle giderim dedim. Neyse ogleden sonra esim surekli israr edince hastaneye gittik. Kontrol oldum. 39+3 ama bebek hala kanala inmemis dedi doktor. Neyse NST gittim sancim 40-60 arasi cikti. Ebe yavas yavas gelmeye hazirlaniyor seninki dedi. Doktorumda bu yalanci sanci hazirlik sancisi dedi. Haftaya gorusuruz dedi. Kapidan cikarken hocam artik haftaya olmasin ya gelsin dedim. Guldu gelir gelir dedi. Neyse eve geldik islerimizi hall ettik. Birazdan evden cikip havaalanina dogru gidecez. Tak bi mail geldi. Ankara Diyarbakir ucusu iptal diye. Annemle abimde sabah 12 den beri aksam 8 ucagini bekliyor. Ariyoruz havaalaninda sıkıntı var. Ailem turkce bilmiyor. Derdini anlatamiyor. Yardimci olan yok. Zaten o an aglamaya ve stress yapmaya basladim. Bi baktim sancim var. Annemle telefonda bile konusamiyorum. 3 dk bi sanci gidip geliyor. Neyse stress oldum o yuzden dedim. Hastaneye geldik. Evle hastane arasi 6 dk. Arabada oluyorum agridan. Dogumhane katina ciktik. Kontrole aldilar yatis verdiler ve acikllik 4 cm dedi. 20:10 da baslayan sanci 21:50 de kucagimdaki kizimla bitti. 1 saat icinde 4 cm oldu 7 cm sonra tam. Ve 25 dk dogum bitti. Annemler Urfa ucagiyla bebege yetismeye calisirken benim kizim jet hiziyla geldi. Ve ilk dogumum. Ebe şaşkinlikla bu kadar erken olamaz dedi. Ama biz basardik. Hizli bi dogumla bitti :)