27 haftalık hamileyim. Nerdeyse iki haftada bir vajinal bölgemde aşırı kızarıklık kaşıntı yanma ve koyu kahverengi akıntılar yaşıyorum. Doktora söylüyorum fitil ve krem veriyor fitili kullandıktan sonra da yanma devam ediyor ama bir iki gün sonra toparlıyor. Sonra aradan birkaç hafta geçiyor yine aynı sıkıntıyı yaşıyorum. Çok bunaldım bu durumu yaşayan ve kesin çözüm bulabilen var mı?