[silindi] Gördüğüm kadarıyla 2 li ve tekli olarak satılıyor, buna neye göre karar veriyoruz tecrübeli anneler yardımcı olursa çok sevinirim, satın almak istiyorum ama tekli işimi görmez mi acaba
[silindi] [silindi] şimdi bi kafa karışıklığım daha oldu, işe gittiğimi unutmuşum bana daha çok lazım oyüzden çiftli almaya karar verdim Şimdi de lnsinohun çiftli olanı ile 2 si bir arada olanı arasında kaldım ne farkları var acaba Sekerbebekkk
[silindi] Sekerbebekkk tekli daha uygun fiyatlı da bana da yeter gibi geldi ama emin olmak için sormak istedim Bu kişinin süt miktarına da bağlı aslında ama şuandan bunu kestirmek kolay değil, eskiden göğüs pompası mı vardı tekli alsam da yeter 😄
Gggggbbbbbbeeeee Sekerbebekkk merhaba siz makineyi kullanıyorsunuz galiba bir şey sormak istiyorum makine bende de var henüz doğum yapmadığım için kullanmadım valf kısmının sütle temas etmesimi gerekiyor
Sekerbebekkk Gggggbbbbbbeeeee anlayamadım tam olarak demek istediğinizi yani çektiği süt valftan akıyor damla damla
Gggggbbbbbbeeeee Sekerbebekkk anlarım valfin ortası açık ordan akıyor öyle mi ben de onu havayla ilgili bir şey sandım sütle temas ederse valf bozulur diye düşünmüştüm teşekkür ederim