Kizlar 32+2 de sancım çıktı hastaneye yatmistim iki gün hastanede yattım ara ara sancım indi çıktı ama acilmam sadece 1cm vardı dün eve geri geldim sancım artarsa giderim diye ama sürekli karnım da bir kasılma var çocuk hareket ettikçe özellikle rhaat değilim ama sırtıma vuran yada alt tarafa vuran bir ağrı yok kasılma var sürekli kanamam felan da yok ne yapcagimi sasirdim hastaneye erkenden gidip orda rezil olmakta istemiyorim 🥺