Biz bebek için almamıştık ama otoparkı izlemek için almıştık, şimdide bebek odasında kullanacağız. Tapo marka. Oldukca memnunuz donma vs yok, görüntü kalitesi güzel. Kamera görüş açısı geniş ve odanın içine vs dönebiliyor telefondan kontrol ediyorsunuz. Sesli mikrofonlu :)