Mlkeee Kizlar 36+4teyim bu zamana kadar çatlağım olmamıştı sadece kucuk kucuk sivilcelerim vardi ama simdi yavas yavas catlamaya basladi karnim ve inanilmaz bi kaşıntı var ne yapacağımı sasirdim kasintidan uyuyamiyorum var mi bi onerisi olan? 😔😔
Deniz2961 Mlkeee bebe yagı sur nemlendirici krem sur dusa gir hıc biri yoksa zeytınyag sur cnm hafifletir
Nurdag Mlkeee on gündür ben de aşırı kaşınıyorum herşeyi denedim bi tek zeytinyağı kaşıntısını azalttı. Tavsiye ederim canım
cemilev Mlkeee Sadece bolca nemlendirebilirsin canim sen cok şanslısın sadece karnın benim komple vücudum kaşınıyordu doktor komple nemlendir genişlediği icin deri geriliyor demişti
Mlkeee Deniz2961 aslinda ikisini de sürüyorum ama bide zeytinyagini deneyim cok tesekkur ederim canim sagol
Mlkeee cemilev sagol canim bu zamana kadar bu derece kaşınmamıştı hiç korktum o yuzden senin de en kisa zamanda gecer umarim 😔
Krm Ben biraz araştırdım önce hindistancevizi yağı demişlerdi ilk üç ay onu kullandım baktım tuylenmeyi artırıyor bu kez fındık yağına geçtim. Fındık yağı her duş sonrası nemli vücuda göbek kalça ve kasiklara sürüyorum şimdiye kadar çok iyi gitti 32+1 haftamdayim.