Ae1226 bence de kesin yanlış bu ya şimdi doktora gideceğim bakalım.Benim doktorumun özel kliniği var ben orada muayene oluyorum bu da normal 20. hafta dolayısiyle sağlık ocağının beni çağırıp genel kontrol amaçlı kan alıp tahlil yapmasıydı ama ne bileyim normalde hiç sağlık ocağını kullanan biri olmadığım için yazılanlardan anladığım bekletildiği için yanlış çıkacağı çünkü çok abzürt bir rakam 30