Vahide_cebi Arkadaşlar 20 haftalık gebeyım doktorum Demir ilacı midemi bulandırıyordu dıye bunu verdı kullananlar varmı? Kilo aldırıyormu veya kabızlık yaptımı?
emirtosveannesi Vahide_cebi ben kullanıyorum kabızlık olmadi zaten kilo alımım olduğu için ilaçtan değildir diye düşünüyorum
Aselsmoms Vahide_cebi benim doktorum doğuma kadar kullan dedi kullanıyorum kabızlık veya kilo alımı yapmadı
Mucizem33 Vahide_cebi bende basından beri kullanıyorum kilo alımı var mecbur bebek iste baska da sorun yapmadı ve içeriğini araştırdım cok faydalı bebek icin
Kahyaasena Vahide_cebi ben de kullanıyorum iğrenç birşey ya ishal ediyor sürekli çok afedersiniz büyük tuvaletimi de yeşil renk olrak yapıyorum iğrenç birsey ya
Vahide_cebi Kahyaasena açıkçası kabızlıktansa ishal olmayı ısterım kabızlık cok daha fena diğer demır ilaçları yapıyor umarım bu bende yapmaz
Kahyaasena Vahide_cebi evet tok karnina alıyorum ama sakın patlatmayin ben patlattim yanlışlıkla çiğ balık yemiş gibi oldu ölüyor dum az daha kokudan mide bulantısından berbat bisiydi direk yutmalisin patlarsa için dışına çıkar pis kokuyor tabi büyük tuvaletini yapınca da pis kokuyor bebege çok faydasi olmasa asla alip içmem yani
ZeynepAzra_ Ben de hamile kaldığımdan beri kullanıyorum doğuma kadar kullanıcam tok karnına günde 1 kez içiyorum herhangi bir problem yaşamadım 32 haftalığım
yesillimonn Vahide_cebi Bende 14 haftaligim dün doktorum bana da verdi yani daha yeni kullanmaya başladım
yesillimonn Vahide_cebi Dün gece yatarken içtim,ilk defa kullaniyorum iştah konusunda henüz bisey diyemicem😊
Mamimamimami Vahide_cebi benide ishal yaptı ishal öyle iyi briseu değil su gibi günde 15-20 defa artık WC nin önünde ağlıyordum hastanelik oldum bacaklarım titriyordu ayakta halim kalmamizti ishal insanın vucudunda ne vitamin ne minarel ne yediği birşey bırakmıyor şahsen ben kabızlığı ishale tercih ederim. İshalim gaz kramplarini söylemiyorum bile o sancilari
Mamimamimami Vahide_cebi yine de herkesin bünyesi farklı vitamin yani kullanmanin bı zararı yok yan etkisi olmadığı surece
heyzil06 Ben de regenesis max kullanıyorum ama demir hapım ayrı demir ilacı yerine mi verdiler size? Kafam karıştı şimdi bak. Regenesis max omega3 benimki normal vitamin yani ama yarın doktoruma sorayım gene de iki ayrı demir ilacı almıyorumdur umarım 🙄
minnoskiz- heyzil06 demir ilacını bende ayrı kullanıyorum doktor ikisinide kullanmamı söylemisti bana