yasemin1622 Kuzuletta ben de öyleyim herşeyin tadı normalden daha farklı özellikle akşam ve sabahları ağzımda hep kötü bi tat var aşırı bulantı ve kusmam var prilam kullanıyorum ben ona bağlıyorum tat değişikliğini
yasemin1622 Kuzuletta hayır bende hiç bi işe yaramıyo yine de bi umut belki kusmam diye içiyorum zofer diye bi ilaç varmış ama doktorum onu onaylamıyo gün aşırı serum taktırıyorum öyle idare etmeye çalışıyorum