Sevgiozdemir Melld ben yiyorum zararlı olduğunu sanmıyorum meyve sonuçta yararlıdır diye düşünüyorum. O normal hurma için geçerli sanırım onu pek tüketmemek gerekiyor son zamanlara kadar
cennetinsusu Melld Bahçede ağacımız var bol bol yedim. Şeker varsa dikkat edin sadece onun harici çok faydalı 🥰
Hallerimvarbenim Melld Ben çok yiyorum kuzum çok seviyorum birde faydalı diye biliyorum ama tabi sen doktoruna sor yine de istersen. Hergün bir tane yiyorum ben 31. Haftadayım
Melld Cubukmakarna valla bende yiyiyorum haftada 3-4 defa bi tane.. 19 haftadayım herhangi bi sorun olmadı. Ben yine de sormak istedim benim gibi olan var mı diye :))