Kizlar İlk doğumu m sezeryan bun dada sezeryan olucam hamileligim çok zor geçti 20 haftada sancilarim oldu doktor erken doğum riski dedi enson özelde bir doktor enfeksiyon dedi duzeldim şükür ama bebek aşağıda olduğu için ağrın olur bu erken doğum belirtisi değildir dedi yolculuk yapabilirsin dedi .26 haftaliktim o zamn şuan 31 haftaligim ve artık yürümekte dahi çok zorlanıyorum 2bucuk yasinda oglum var hiç durmuyor sizce annemin yanına yani araba ile 9 saatlik yol tehlikeli olurmu ?