Kızlar merhaba, 15 haftalık hamileyim ve son bir kaç gündür vajinamda baloncuk patliyormus gibi, çok afedersiniz sanki gaz cikariyormus gibi oluyor korkuyorum bebeğe bı şey mi oluyor ki diye doktor randevuma da daha var soramiyorum tecrübeli anneler ya da başına bu durum gelmiş hamisler varsa yardımcı olur musunuz