Bence birazcık daha bekleyin varsa bile negatif çıkabilir. Ben adetime 1 gün kala yaptım yumurtlama gününü degerlendirdim sadece o günde hamile kaldım ama geç döllenme olmus. Erken gebelik testinde cokk silik kanda da 13 cıktı. En azından 3 4 gün sonra yap bence. Ama yine de sen bilirsin insallah güzel haberler alırsın ve hamilesindir. Dua edicem 🥰