Kızlar öncelikle merhaba
22+5 çift yumurta ikizlerine hamileyim lakin anlamadığım bir konu var bana kaç aylıksın dediklerinde hesaplarım doğru tutmuyor normalde 22+5 kendi hesabıma göre 6. Ayı doldurmama 1 hafta var ama gebelik takvimi çok başka siz ay hesaplamalarını nasıl yapıyorsunuz kafanız benimki kadar karısıyor mu