Kızlar ben kan vermiştim gecikmenin 3. Günü gidip doktor beta değil farklı bir şey istemiş gecikmenin 4.günü verdim 0.17 çıktı negatif yani ayın 15 inde verdim bu kanı sonra adet söktürücü kullandım 17 sinde adet oldum diğer aylara göre daha yoğundu sonraki gün leke leke gelmeye başladı adetim 2 gün sürdü yani normalde 4 5 6 gün sürerdi neyse bu ay böyle oldu dedim benim hala kasık ağırlarım var yumurtlamaya bağlıyorum ama daha 8 gün var adet olmadan önce başlamıştı bu birde sürekli midem bulanıyor öksürüyorum midem bulanıyor dolabı açıyorum midem bulanıyor herşey kokuyor salı günü de sağlık ocağından aradılar niye kan vermeye gelmedin dedi bende negatif çıktı diye dedim nerden biliyorsun dedi bende 0.17 çıkmış dedim oda bana biz iki kere kan alıp artışa bakıyoruz ona göre pozitif veya negatif diyoruz dedi normal zamandada belim ağrıdığı için bunu belirti saymıyorum kasıklarımda sancılar giriyor ağrıyor midem bulanıyor felan ama sizce böyle bir şey mümkün mü ya kafam çok karışık 🥴