Flyy Tubaa41 bio il in yağını kullanıyorum 34.haftam catlak olusmadı henüz ama son haftalarda olacak gibi
Smysmysmy1 Tubaa41 17. Haftadayız Lierac aldım. Göğüslerimin altı çatladı. Şimdi kullanmaya başlayacağım karnımda da oluşmasın diye ama genetik olduğunu duymuştum. Çatlamaya meyilli bir vücudum var benim de ama hiç çabalamamış olmamak için aldım
Burcuu105 Tubaa41 ben farmasinin aynisefa balsamini kullaniyorum basinsan beri 36 haftalığım hiç catlak olmadi daha önce kilo alıp vermeye bagli belimde catlaklar var ama hamilelikte olmadi hiç
Flyy Tubaa41 valla arkadasın da dediği gibi ne sürersen sür biraz genetik o yüzden o kadar para vermek istemedim ona
Tubaa41 baby3_ çatlamaya okadar meyilliyim ki ergenlik döneminde olan çatlaklarım bile duruyor hala 15. Haftaya giriyorum belkı erken başlarsam engel olurum diye düşünmüştüm 🥲
baby3_ Tubaa41 biooil ve freioil kullanıyorum. Ama çatladım ilk gebelikte. Yağlar sadece kırmızı olmamasını engelledi . Ama çatladım . İkincide şimdi 30. Haftadayım yok gibi görünüyor yeniler. Ama aklında oldun doğumdan sonra da mutlaka sür karnına çünkü o da Çatmaya sebep
Smysmysmy1 Tubaa41 yok ben kimseye danışmadım. Ama çatlama için yağlar kremler büyüklerimiz tarafından da önerilir cildin nemli kalması için gerekli. Hamilelikte en çok tercih edilen markaları araştırdım ve bir karar verdim sadece 🤷🏼♀️
Nazanselek Tubaa41 bence hiç düşünme ya karın cıktıkca catlıyo ya çok nadir catlamayanlar boşuna alma yani
buseyldz00 Tubaa41 en kalitelisindenn en ucuzuna kadar kullandım gene çatladım gene çatladım. Genetik bence annem mesela tabi ozamanlar hiçbirşey kullanmamış bi tane çatlağı yok , ben anneciğime değil halamlara çekmişim çeke çeke 😣😆😆😆